zaterdag 18 augustus 2012

Paardenbijters

Afgelopen week heb ik nog een paar Paardenbijters vast kunnen leggen.
Twee in het natuurgebied in het streekbos en eentje in de heemtuin.
Ze hingen eigenlijk op een onmogelijke plek, waar niet bij te komen was, ik heb zo goed als mogelijk was geprobeerd deze vast te leggen.
Meer wilde libellen of paardenbijters te zien op mijn website: http://www.digi-irma.nl
Foto's zijn groter mooier om te zien.



Deze hing aan een vlinderstruik in de heemtuin
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Het doet mij altijd heel erg goed.

24 opmerkingen:

  1. Prachtige foto;s van deze mooie libel Irma.
    Ik vind dit 1 van de mooiste die er zijn.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de paardenbijter er toch mooi op staan.
    Ik heb ze alleen nog vliegend gezien, dus ik hoop morgen in de heemtuin een rustend exemplaar te vinden. Het zijn erg mooie libellen (en groot).
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piękne zdjęcia, u mnie ważki pokazały się wiosną, teraz ich nie widać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo als altijd ....mooi om te zien.

    Groetjes, Joop

    Pfff.....'t is gekkenwerk he Irma....wat een absurde temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto`s Irma!

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat lastige libellen, die paardenbijters. Hoe voorzichtig je ze ook benadert, ze vliegen heel vaak weg. En als ze gaan zitten, kun je er niet lekker bij met je camera. Ik vind dat je ze er ondanks alles heel mooi op hebt, Irma. Je laatste foto vind ik de mooiste. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful framing option.

    Rating: ★★★★★
    Excellent shot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Irma. Heel mooi en natuurlijk gefotografeerd.
    Groet, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great captures~that is a beautiful dragonfly!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Well done Irma!
    Your pictures are exquisite!
    That was lucky to catch it on the buddleia bush!
    I was hoping to see these Aeshna mixta this season as usual but I photographed only Aeshna juncea so far! ;-)
    Have a great Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Excellent capture, clear sharp and great backgrounds !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma,

    dit zijn echt hele mooie foto's van de Paardenbijter
    en de glazenmaker. In de heemtuin is het inderdaad nogal krap
    op sommige plekken maar je bent er goed in geslaagd om ze
    mooi te vereeuwigen.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto,s zijn het geworden .Vanmorgen heb ik hem ook gezien maar helaas hij wilde niet gaan zitten .Grt Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. When I look at your photos of Irma, even I can not find words how to describe what I see. They are always perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi!
    Absolutely stunning macro serie
    Greetings from Sweden
    /Ingemar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. staan er toch mooi op hoor Irma. zijn er ook tamme libellen lol:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. As I see you're professional photographer especially in macros.
    Very good works..congratulations!
    Groetjes, Miklos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel goed gelukt Irma. Ben gek op Libellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful Macro photos from the dragonfly. Beautiful !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.