zondag 3 februari 2013

Ooievaar / Ciconia ciconia

Deze ooievaars heb ik nog vast kunnen leggen toen we vorige week een dagje weg waren.
Laat ook nog even een paar zien die ik al een keer eerder heb gefotografeerd.


Meer foto's van vogels zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl
Nog meer ooievaars zijn te zien:  HIER




Klik op de eerste voor een mooier beeld. 
For better image click on the first picture.




 Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog. 
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

40 opmerkingen:

  1. Hoi Irma
    wat zijn dat veel ooievaars je foto's zijn super.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great pictures of the storks ! Never seen these birds in real - they are beautiful !
    Greetings from Liva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Irma...

    Ze zijn alle 4 prachtig, maar de 1ste is mijn favoriet.
    prachtig zoals hij/zij daar in de sneeuw staat...
    Super goed vastgelegd..complimenten

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Irma mijn dag is weer goed hoor ze zijn prachtig en nummer 4 is mijn lieveling !!
    groeten , Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great series - the third is superb - love it!

    Greetings, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer prachtige opname's Irma mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photos of the storks! Must be great to see them in real :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Irma,

    hele mooie foto's van deze Ooievaar(s). Vooral de 13 stuks in vlucht vind ik erg bijzonder!!!!


    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonitas capturas,la tercera foto me gusta mucho.Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing photos of this bird. I love your third and fourth shot. Great work !
    Have a nice Sunday evening, Irma. Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Precious shots, my favourites are number 3 & 4, superb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nydelig Irma!!
    Du er utrolig dyktig!!
    Klem Maj:))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello,

    phantastically made and great shots. My favourites are also nr. 3 and 4 ... where photo 3 is from unbelievable quality in the movement!

    Regards Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pewnie mu zimno, ciekawe dlaczego nie odleciał, śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijke foto,s van de ooievaar,zelf vind ik nummer 3 er uitspringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Die groep in vlucht vind ik mooi, maar die daar onder is mijn favoriet uit deze serie. Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations Irma .. Stork great photos .. I like all .. well done

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo wat een prachtige ooievaarsfoto's.
    Die kans heb je wel optimaal benut.
    Foto 4 is mijn favoriet met de fraaie
    wilde veren.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Miło popatrzeć na piękne bociany, a trzecie zdjęcie jest wspaniałe. Pozdrawiam.
    It's nice to look at beautiful storks, and the third photo is great. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo'n schat je weer zo goed!

    Sending YOU Aloha
    from Honolulu,
    Comfort Spiral
    ~ > < } } ( ° >

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig weer, Irma. Ik vind ooievaars hele mooie vogels. Zonder de andere foto's tekort te doen vind ik nr. 3 de mooiste en 2 de meest indrukwekkende. Fijne dag. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel knap gedaan, met wat mij betreft nr 3 als topper. De eerste blijft een vreemd beeld: een van origine trekvogel die hier in de sneeuw staat.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a nice stork - i like these animals. One time a year two of such beautiful storks have a break on the chimney of our next door house :-)

    Greatings Farbenzauberin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You must be happy to have a few wintering around where you live!
    Lovely photos! I love the first one!
    Cheers, Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Irma,

    Nou, vooral de tweede en de derde foto zijn prachtig.
    Uitstekend gefotografeerd. Mooi hoor.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Different distances, a magnificent series of pictures.
    My second bottom picture.

    Greetings Liplatus

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I am so jealous Irma, I have never seen a stork in real life. It must be amazing to see them fly overhead, as in your 2nd photo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig, de eerste foto in de sneeuw is mooi, en de tweede, zoveel ooievaars bij elkaar en ook nog in de vlucht, leuk hoor.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful, we only have them in the south of Sweden , Skåne. They build their nest on the chimneys...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Here you have taken an amazing series of White Stork, technically great shots of a bird I haven't seen yet. Thanks for sharing the pictures with us.

    Ottar

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Truly beautiful series you got here.
    I can only hope I got so nice photos somes times of this bird.
    Thanks for sharing this to us Irma.
    Hug from Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Irma - this is amazing pictures. In Denmark the stork very rare.
    Greetings, Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit zijn prachtige opnames Irma.

    Ik wil je even feliciteren met je verjaardag en hoop dat het een gezellige dag zal worden.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel hartelijk dank Joop voor je felicitatie.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  34. Hoi Irma,

    prachtig zo'n ooievaar in de sneeuw.
    Ik mag dat ook erg graag zien.
    Ik had gehoopt dat er vandaag (lees woensdag 6-2)
    nog een pak zou liggen maar helaas......
    De eerste foto vind ik ook gelijk de mooiste.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.